Obchodzimy 4 urodziny! - WYGRAJ ZESTAW KOSMETYCZNY

by - 5/05/2017



Witajcie kochani. Co tu dużo mówić... Kolejny rok za nami. Wiele się wydarzyło podczas tego roku. Po skończonych praktykach w Tomaotomo by Tomasz Olejniczak miałam okazję uczestniczyć i pomagać w przygotowaniu do pokazu najnowszej kolekcji  BAROQ&ROLL (tutaj do postu z relacją). W wakacje miałam okazję wyjechać do Anglii, gdzie wpadłam w wir zakupów. Na blogu pojawiło się wiele artykułów modowych, recenzji, poradników oraz pojawił się pierwszy w historii bloga post kulinarny .(tutaj do postu kulinarnego) Również blog zmienił się sam w sobie, mowa tutaj oczywiście o nowym wyglądzie. :) Podczas tego roku wygrałam również buty na evencie z Jessicą Mercedes organizowanym ze sklepem Skechers. Blog niedawno wypłynął na szersze wody poprzez pierwszą publikację na portalu modowym allani (tutaj do publikacji). Również społeczność Clotify wyróżniła moje stylizacje na swoich stronach. W moim życiu nadszedł również czas na zmiany, ponieważ skończyłam już szkołę. Jestem właśnie w trakcie matur i przede mną ostatnie wakacje. W związku z końcem szkoły, miałam również studniówkę, na którą uszyłam własną sukienkę. Wspominam ten rok bardzo dobrze i tak samo jak swoje urodziny chciałabym uczcić i te. Tym razem jednak to nie ja dostanę prezent, a Wy. Przygotowałam dla Was zestaw kosmetyczny. Warunki i to co się w nim znajduje znajdziecie poniżej. 

Zapraszam do zabawy! 


Jeśli chcesz się zgłosić, wystarczy:

1. Napisz w komentarzu swój adres mail oraz "DLACZEGO TO WŁAŚNIE TY POWINIENEŚ WYGRAĆ? .
2. Aby zdobyć dodatkowe losy wystarczy:
- polubić blogowy fanpage - napisać w komentarzu nazwę pod którą polubiliśmy
- zaobserwować mojego instagrama - napisać w komentarzu nazwę pod którą obserwujemy


W zestawie kosmetycznym znajdziecie:
zestaw 5 pędzelków do makijażu, zestaw dwóch beauty blenderów, mydełko i żel pod prysznic.
_____________________________________________________________________
KONKURS TRWA DO: 20.05
WYNIKI KONKURSU POJAWIĄ SIĘ DO 5 DNI PO SKOŃCZENIU CZASU TRWANIA KONKURSU

Pozdrawiam, Olivia

Zobacz również

0 komentarze

Cześć, jeśli właśnie miałeś zostawić komentarz to jest mi niezmiernie miło. Mam nadzieję, że wszystko się podobało.
Pozdrawiam, DalilaOlivia