#125 FF - Foreign Friend

by - 1/19/2017


Witajcie kochani, czy Wam też tak doskwiera zimno? Wolelibyście lato, czy raczej mimo mrozu dalej pozostajecie wierni zimie? Ja osobiście marzę o słońcu i wysokich temperaturach. Jakiś czas temu nasze termometry pokazywały -30'C, takie temperatury pamiętam ostatnio jak były 3 lata temu. Nic przyjemnego. W tym roku gdy tak było odwiedziła mnie akurat moja przyjaciółka z Rosji. W naszych planach była sesja i powiem Wam, że było ciężko więc zdecydowałyśmy się na zdjęcia w pomieszczeniu. Początkowo była to hala Dworca Centralnego w Warszawie, a potem Pałac Kultury i Nauki w Warszawie. Stylizacja jest luźna, grunge'owa i moim zdaniem wygląda świetnie, a jak Wam się podoba? Piszcie! :)













Olivia - Płaszcz, Czapka,Leginsy - H&M / Koszulka, Spodnie - Bershka / Botki - born2be
Carolina - Opaska - H&M / Spodnie - Bershka

Pozdrawiam, Olivia

Zobacz również

7 komentarze

  1. Świetne te zdjęcia! Mega oryginalne, super wyszłyście.
    Ładne dziewczynki :D I stylówki takie "dworcowe!
    Wg mnie wszystko pasuje idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. This article had share a latest look of jeans. primary.com coupon

    OdpowiedzUsuń
  6. Latest Design of the jeans is this that she had wear in it.eduqaan.com

    OdpowiedzUsuń

Cześć, jeśli właśnie miałeś zostawić komentarz to jest mi niezmiernie miło. Mam nadzieję, że wszystko się podobało.
Pozdrawiam, DalilaOlivia