#17 Athletic

by - 8/04/2013


Witajcie kochani. Już sierpień zawitał, a ja zawitałam na piaszczyste plaże. Co prawda dopiero dzisiaj wybrałam się na smażing, ale i tak dobrze jest. :) Jeśli chodzi o stylizacje. Jak na początek minimalistycznie, ale co w taką pogodę w sumie na siebie założyć? Nowa koszulka, która już zagościła w moim serduszku w połączeniu ze spódniczką, conversami i pilotkami daje świetny efekt. W sumie sami zobaczcie i oceńcie. :)

jest już nas na blogu pełna 100 obserwatorów, a to w sumie zaczyna się 4 miesiąc. ciesze się, że ze mną jesteście i dziękuję.











Koszulka - Top Secret / Spódnica - Diverse / Trampki - Converse / Okulary - Rossmann ;p

xoxo
Lila

Zobacz również

5 komentarze

Cześć, jeśli właśnie miałeś zostawić komentarz to jest mi niezmiernie miło. Mam nadzieję, że wszystko się podobało.
Pozdrawiam, DalilaOlivia