Christmas on the seashore

by - 12/26/2013


Tyle czekało się na święta, a już zaraz będzie po nich. Ja swoje spędzam nad morzem, w rodzinnej atmosferze. Mimo braku śniegu będąc na plaży widok zachwyca. A czas świąt dodaje jeszcze większej magii temu wszystkiemu. 

Nie wiem jak Wy ale ja z moich świąt, prezentów jestem zadowolona. Dostałam większość rzeczy takich jak chciałam. Nie będę wymieniać bo jest tego za dużo ale o niektórych dowiedzieć się będziecie mogli prosto z bloga przy okazji postów. Mam nadzieję, że Wam święta minęły w równie pozytywnej atmosferze. A może pochwalicie się swoimi prezencikami? <3



czapka (jeden z moich prezentów) - tally weijl / glany - heavy duty

xoxo
Lila

Zobacz również

9 komentarze

  1. śliczne zdjęcia *.* wracaj szybko!

    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta bardzo dobrze zapraszam do mnie :)
    heatly-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia :D
    Zapraszam :
    http://olccia-olcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze że święta udane!

    OdpowiedzUsuń
  5. Supeer !

    http://raspbberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam plaże zimą! :)
    Jestem tu pierwszy raz i masz naprawdę genialnego bloga! :) Dodałam się do obserwatorów.
    ♥blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo, ale fajne zdjęcia ;3
    Ja ze swoich prezentów jestem zadowolona, szczególnie z nowego aparaciku ;3

    OdpowiedzUsuń

Cześć, jeśli właśnie miałeś zostawić komentarz to jest mi niezmiernie miło. Mam nadzieję, że wszystko się podobało.
Pozdrawiam, DalilaOlivia