#48 The end of the school year

by - 7/02/2014


Koniec roku szkolnego, to taki szczególny czas. W tym roku zakończyłam pierwszy rok w nowej szkole (Technikum Odzieżowym). Wiele się zmieniło: zmieniłam swój pogląd na świat, poznałam wiele ciekawych osób, wiele doświadczenia zyskałam, wiele się nauczyłam, przeżyłam i widziałam. Zakończył się mimo wszystko pozytywnie. Średnia z ocen 4,52 + nagroda dyrektora, jak tu nie być z siebie dumnym. Właśnie będę wyjeżdżać na mazury, na oboz harcerski - haha tak to się tak bardzo wszystko do siebie pasuje, ale cóż skoro to lubie. :) Ale dziś trochę tak zwracając się w stronę mody prezentuję Wam moją stylizację z zakończenia roku szkolnego. Jeśli chodzi o pytania, to nie jest sukienka. tylko gorset i spódnica. A resztę zobaczcie już sami. :)














Sweter, Torebka - sh / Gorset - Tally Weijl / Spódnica -  / Buty - klik / Wianek - primark

xoxo
Lila

Zobacz również

5 komentarze

  1. Bardzo fajna stylizacja. ;). Przepiękny gorset, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz, szkoda tylko, że czarne rajstopy, jak dla mnie psują efekt...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne stylizacja! Śliczne kolory :-)

    http://miedzy-brzegami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. rajstopy zepsuły wszystko :( a szkoda bo tak to niezła stylizacja by była

    OdpowiedzUsuń

Cześć, jeśli właśnie miałeś zostawić komentarz to jest mi niezmiernie miło. Mam nadzieję, że wszystko się podobało.
Pozdrawiam, DalilaOlivia