#52 It's difficult to live your own life

by - 8/13/2014


Witam serdecznie. :) Dzisiaj kolejna stylizacja trochę taka elegancka, ale patrząc z drugiej strony luźna. Świetna na jakieś wyjście na miasto. Wygodnie i stylowo :) W poście kolejne premiery : tzn : spodenki i koszulka. Ich połączenie myślę, że wygląda dobrze, ale to już oceńcie sami.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć i komentowania. :)























koszulka - sh / spodenki - bershka / torebka - h&m / trampki - klik

xoxo
Lila

Zobacz również

6 komentarze

  1. Uwielbiam takie spodenki!!

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie lumpeksy odwiedzasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczy z lumpeksu które są w tym poście znalazła moja babcia nad morzem, w Sztutowie. :)

      Usuń
  3. Ale masz śliczne nogi:) Podoba mi się twój styl ubierania. Jak chcesz mogę Ci zaprojektować wygląd bloga jak tak, pisz na bys.beyourself.blog@gmail.com Zapraszam do mnie - http://firewerki.blogspot.com.es/ Obserwuję i miło byłoby gdybyś ty mnie też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie wyglądasz. Nie mogę się napatrzeć! :)
    Podoba mi się Twój blog. Obserwuję.

    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    nada--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cześć, jeśli właśnie miałeś zostawić komentarz to jest mi niezmiernie miło. Mam nadzieję, że wszystko się podobało.
Pozdrawiam, DalilaOlivia