#82 Every day

by - 5/10/2015



Witajcie. Ostatnio miałam okazję współpracować z przemiłym fotografem z Efenberg Photography.
Miła atmosfera i udana współpraca zaowocowała naszym zdaniem w świetne zdjęcia. Stylizacja raczej prosta. W upalne dni często gęsto chcemy po prostu trochę wygody i swobody ruchu. Myślę, że ta stylizacja idealnie nadaje się na taką pogodę i wycieczkę jaką odbyliśmy po ulicach Warszawy. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. :)
































Koszulka -  / Szorty - Bershka / Okulary - Ray Ban / Kurtka, Trampki - Second Hand / Torebka - klik / zegarek - Casio / pierścionek - Apart

Pozdrawiam, Olivia

Zobacz również

3 komentarze

  1. Śliczne ubrania i mega ładne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia naprawdę fajne, katana skradła moje serce :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie ze słuchawkami i to jak robisz sobie selfie są cudowne! ^^

    OdpowiedzUsuń

Cześć, jeśli właśnie miałeś zostawić komentarz to jest mi niezmiernie miło. Mam nadzieję, że wszystko się podobało.
Pozdrawiam, DalilaOlivia