#100 by Baczyńska

by - 11/11/2015


Witajcie. Dziś stylizacja, w której zaprezentuję Wam moje nowości z kolekcji Gosi Baczyńskiej dla Rossmanna. Nie podejrzewałam, że ceny rzeczy które naprawdę są ładne będą tak przyzwoite. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Sama kupiłam torebkę i podkolanówki. Szczególnie w torebce urzekł mnie jej kolor, który uwielbiam w dodatkach. Biorąc pod uwagę, że są to rzeczy błyszczące dobrałam czarne ubrania i pastelowy żakiet. Myślę, że całość świetnie się zgrała i jest bardzo spójna. Zapraszam do przejrzenia i komentowania. :)

A jeszcze dodatkowo chcę zauważyć, że jest to już setna stylizacja na blogu! Liczę na więcej i dziękuję na wasze wsparcie.






















Dziękuję za super współpracę przy zdjęciach z Efenberg Photography

Żakiet - Stradivarius / Koszulka - Second Hand / Spódnica - Diverse / Botki - born2be / Torebka - by Baczyńska / Podkolanówki - by Baczyńska.

Pozdrawiam,Olivia

Zobacz również

6 komentarze

  1. Podoba mi się stylizacja, aczkolwiek te podkolanówki jakoś mi tu nie pasują, ale sa intrygujące. Świetnie prezentujesz się na czerwonym dywanie i na zdjęciach.
    100. stylizacja jak najbardziej na +
    Powodzenia. :)
    http://carolinesnicesmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za szczery komentarz. :)
      Pozdrawiam, Olivia

      Usuń
  2. Wyglądasz niesamowicie! Też nie spodziewałam się niczego wielkiego po tej kolekcji, ale widząc Ciebie, uważam, że można naprawdę to wszystko fajnie zgrać. Co więcej, jestem zauroczona Twoją marynarką i butami.

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: total black total H&M - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ciesze się, że podoba Ci się to połączenie. :)
      Pozdrawiam, Olivia

      Usuń

Cześć, jeśli właśnie miałeś zostawić komentarz to jest mi niezmiernie miło. Mam nadzieję, że wszystko się podobało.
Pozdrawiam, DalilaOlivia