#115 One Two Three

by - 8/09/2016


Witajcie kochani. Ostatnio nastąpiła mała przerwa, ale już wróciłam. Byłam na obozie harcerskim i nie miałam jak być z Wami w kontakcie. Dziś przychodzę do Was ze stylizacją i zdjęciami zrobionymi jeszcze w Anglii. Ten zestaw jest luźny i zdecydowanie zakwalifikowałabym go do sportowych, nadaje się raczej na chłodniejsze dni, a zdejmując spodnie zmieniamy koncepcje i bluza staje się sukienkę. Jak dla mnie połączenie tych rzeczy tworzy świetne połączenie. Kolory, fasony i tematyka - jak dla mnie 10/10. A jak Wam się podoba? Piszcie! :)














Bluza, Spodnie, Buty - Zara / Plecak - Nike

Pozdrawiam, Olivia

Zobacz również

2 komentarze

  1. Ja osobiście uwielbiam taki styl ! Świetne buty i ten plecaczek ! Chętnie bym też sobie taki zakupiła :D

    zapraszam :)
    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. REWELACYJNIE! Świetne miejsce do zdjęc

    OdpowiedzUsuń

Cześć, jeśli właśnie miałeś zostawić komentarz to jest mi niezmiernie miło. Mam nadzieję, że wszystko się podobało.
Pozdrawiam, DalilaOlivia