Co nowego? Prezenty Świąteczne? Zakupy?

by - 1/06/2017


wszystkiego najlepszego z okazji nowego roku

Pewnie zapytacie dlaczego dopiero teraz zabrałam się za pisanie postu o prezentach? 
Otóż gdy wyjechałam na święta nad morze zapomniałam o kablu do laptopa i moje życie blogowe się zatrzymało. Potem dopadła mnie choroba i gdy wróciłam 28 grudnia do domu miałam tyle do zrobienia, choroba, potem wyjazd w góry i przyjazd przyjaciółki zza granicy sprawił,że musiało to niestety poczekać. Przyszedł czas by wszystko nadrobić więc oto i jestem. :) Dziś pokażę Wam moje najlepsze prezenty świąteczne, z których się baaardzooo cieszę, bo są to rzeczy z mojego "listu do świętego mikołaja".  Oraz parę rzeczy, które w ostatnim czasie kupiłam i dostałam. ;)
W komentarzach piszcie o swoich prezentach, chętnie poczytam. Buziaczki.

 piżama - primark


 sukienka - h&m / post z tą sukienką

 trampki - converse



zestaw kosmetyczek - Victoria's Secret

 torebka - H&M



Kurtka puchówka "hit sezonu" - Bershka


Bransoletka - YES

A teraz troszkę więcej innych nowych rzeczy:


 rękawiczki - H&M

 czekolady z Rosji

obudowy: lustrzana lewa była prezentem świątecznym - cynthia rowley / niebieska prawa - Pull&Bear

 puder bambusowy - drogeria

 lewy, środek - tonik i do demakijaży / prawy - tonik / z Rosji

Żel/Peeling do mycia twarzy - Himalaya  z Rosji

 stanik - Pull&Bear

 Body - Pull&Bear

Maseczka peel-off - super-pharm

Pozdrawiam, Olivia

Zobacz również

3 komentarze

  1. swietne dostalas :)
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do nas :)

    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne "łupy" :)

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cześć, jeśli właśnie miałeś zostawić komentarz to jest mi niezmiernie miło. Mam nadzieję, że wszystko się podobało.
Pozdrawiam, DalilaOlivia