Pastelowy róż jako hit sezonu - zgadzacie się?

by - 3/18/2017




Wszędzie go pełno i aż roi się w sklepach i wybiegach od tego koloru. Wszyscy zapomnieli o tym co było modne jakiś czas temu, wszystkie te jaskrawe odcienie. Serca podbiły delikatne, romantyczne pastele, a dokładnie róż dominuje wśród nich wszystkich. Nie miałoby to znaczenia gdyby nie pojawjłby się na światowych wybiegach. Swoje  niezwykłe uznanie zdobył u zagranicznych projektantów, takich jak Valentino który połączył go z pięknymi, zwiewnymi tiuolwymi sukienkami podobnie jak Ellie Saab. Oraz Gucci gdzie i tam osiąga szczyty popularności.




PATRZĄC PRZEZ RÓŻOWE OKULARY JAKIŚ TEN ŚWIAT RÓŻOWY


Dobrze mogliśmy zauważyć, że kolor ten stał się modny nie tylko na ubraniach. Stał się na tyle modnym trendem, że teraz możemy ubrać się w niego od stóp do głów. (pisałam o tym w tym poście) Włosy, buty, ubrania, dodatki - wszystko teraz zaczęło być różowe. 


Przejrzałam parę stron i wybrałam kilka według mnie całkiem ciekawych rzeczy właśnie w tym odcieniu. Jak na nie patrze to aż ciężko obejść się smakiem.  :)


Spodnie Urban Outfitters, ok 280 zł / klik


Płaszczyk, Zalando, Bik Bok 209,00zł / klik 


Plecak, TopShop, ok 125zł / klik


Kurtka, Bershka, 99,90zł / klik


Kombinezon, TopShop ok 195zł / klik


Plecak, Bershka, 99,90zł / klik



Plecak, TopShop, ok 145zł / klik


Sweter, Zara, 139,00 / klik


Koszulka Bershka, 69,90 / klik



Zegarek, TopShop, ok 400zł / klik


Pozdrawiam, Olivia


Zobacz również

29 komentarze

  1. Ja tam uwielbiam ten kolor :) wie jestem na TAK! :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam uwielbiam ten kolor :) wie jestem na TAK! :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pastelowy róż jest śliczny

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatne kolory ostatnio zdecydowanie skradają nasze serca :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam róż w każdej postaci. A pastelowy róż jest śliczny, uwielbiam ubrania i dodatki w tym kolorze :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny Blog *.*
    Warto Tu Zajrzeć <33!
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    https://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor na wiosnę i lato, szczególnie w tych bardziej stonowanych odcieniach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się i to w 100%! Ostatnio ciągle kupuję ubrania i dodatki własnie w tym kolorze, bo bardzo mi się spodobał <3
    Zaobserwowałam!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne trendy wyczaiłaś ;) uwielbiam pastelowy róż, mam bluzkę i czapkę w tym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam pastelowe i 'brudne' róże :) chociaż teraz na paznokciach mam żarówiasty róż :D ale jeśli chodzi o garderobę, to jednak preferuję bardziej stonowane odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znalazłam Cię na stronce chicporadnik, spodobały mi się stylizacje tam zareklamowane. Więc obserwuję żeby być na bieżąco i śledzić kolejne pomysły ;)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. I love pastel rose!! this selection is really nice!

    blog: www.fashi0n-m0de.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  13. cieszę się, że ten kolor będzie modny :) bardzo go lubię i często wybieram ubrania w takich tonacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hit hit hit! totalny :) Uwielbiam pastelki :) a róż to już w ogole miazga <3 :D

    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mega wyglądają te pastelowe ubrania. mam wrażenie, że super komponują się z blond włosami


    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny kolor, jak patrze na te zdjęcia wydaje mi się, że każdej dziewczynie będzie w nim dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ten kolor więc się cieszę, że jest hitem! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. KOCHAM ten kolor jest bardzo dziewczęcy i kobiecy oraz idealny na ponure deszczowe dni i wiosenne słoneczko :)

    pozdrawiam cieplutko :***

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam pasteLOVE, więc niezmiernie się cieszę, że pudrowy będzie królował :D
    oby tylko ta wiosna zadomowila się w koncu u nas na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi tam bardzo podoba się pastelowy róż <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w zegarku chociaż róż nie należy do moich ulubionych kolorów. Dużo zdjęć i fajnych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam te kolory!
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam pastelowy/pudrowy róż, dla jest jest modny co sezon!

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam ten kolor! każdy odcień różu jest tak wyjątkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny kolor, na pewno u mnie zagości

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja należę do osób, które nie lubią różu.. jednak pastelowy wcale tak źle się nie prezentuje i sama osobiście powoli, małymi krokami przekonuję się do tego uroczego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się kurtka i zegarek. Ja nie przepadam za takim intensywnym różem, a właśnie za tym delikatnym, pudrowym już tak :)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Cześć, jeśli właśnie miałeś zostawić komentarz to jest mi niezmiernie miło. Mam nadzieję, że wszystko się podobało.
Pozdrawiam, DalilaOlivia