#85 Pink Flowers and Blue Earrings

by - 6/11/2015


Witajcie kochani. Ostatnio byłam nad morzem i wróciłam cała opalona na brązowo, zresztą zobaczycie na zdjęciach. Trochę przez mój kolor włosów, teraz taką ciemną karnację i kolczyki, które są moim nowym nabytkiem ta stylizacja mimo, że miejska nabrała moim zdaniem trochę egzotycznego charakteru. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. :)





















Kurtka, buty - second hand / Spodnie - Bershka / Kolczyki - Pepco / Zegarek - Casio / Naszyjnik - Yes / Bransoletka - H&M / Okulary - Brylove / 

Pozdrawiam, Olivia

Zobacz również

5 komentarze

  1. Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie prowadzisz bloga, posty są naprawdę przemyślane i cudownie napisane! + przepiękne zdjęcia. Jesteś wzorem do naśladowania wśród blogerek :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CHOIES w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CHOIES. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń

Cześć, jeśli właśnie miałeś zostawić komentarz to jest mi niezmiernie miło. Mam nadzieję, że wszystko się podobało.
Pozdrawiam, DalilaOlivia