#103 Egyptian bag

by - 12/20/2015


Witajcie. Dzisiaj obiecany post, który jest propozycją jak ubrać się np, do szkoły. Prosty look gdzie znajdziemy i obcisłe i oversizowe fasony. W tej stylizacji głównym elementem jest torba - kolorowa, posiada swój charakter przez co całość nie jest nudna gdy dobieramy biel, czerń i szarość. 
W tym poście mam Wam do pokazania dwie nowe rzeczy czyli tą torbę, którą moja mama wygrzebała gdzieś w szafie oraz buty, które niedawno sobie kupiłam. Mam nadzieję, że się Wam podoba. Piszcie w komentarzach. :)











Swterek - Second Hand / Bluzka - Terranova / 
Pozdrawiam, Olivia

Zobacz również

6 komentarze

  1. Świetna stylizacja:) Sweterek jest extra:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie, lubię takie zwyklaczki! uważam, że nie trzeba kombinować żeby wyglądać pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te buty ^^
    a bluzka z golfem to coś co nadaje elegancji i pozwala czuć się dobrze a o to przecież chodzi :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć, jeśli właśnie miałeś zostawić komentarz to jest mi niezmiernie miło. Mam nadzieję, że wszystko się podobało.
Pozdrawiam, DalilaOlivia