Christmas Presents

by - 12/25/2015


Witajcie.Jeszcze dziś chcę Wam życzyć wszystkiego co najlepsze na święta. Spokoju, radości i pomyślności. By zbliżającym się roku spełniały się Wasze marzenia. 
A w dzisiejszym poście pokaże Wam co znalazłam pod drzewkiem świątecznym.:)



 Naszyjnik - H&M

 Bardzo popularna szczotka. Nie ciągnie włosów, dodaje blasku. Bardzo chciałam i dostałam. :)

 Torba na laptopa. Świetny kolor, bardzo pojemna, a w środku wyłożona misiowym materiałem. :)






 No i moje wymarzone, wyczekane perfumy. Dawno już je sobie wypatrzyłam i fakt, że znalazłam je pod choinką jest po prostu czymś wspaniałym. :)

Soli takiej i innych kolorów już nie raz używałam i również jest bardzo dobra. :)

 Jeśli zastanawiacie się, czy ten tusz i kredka są dobre, to muszę Wam powiedzieć, że dostałam je już drugi raz i jest z nich mega zadowolona <3 Dlatego polecam. :)



 Czapka - Reserved

 Futerko - H&M

 Szalik - Stradivarius


 Bluzka - H&M


Obudowa z Yeah Bunny

A jak Wasze prezenty? Piszcie co dostaliście! :)

Pozdrawiam, Olivia

Zobacz również

11 komentarze

  1. Mi się najbardziej podobają z tego te perfumy! Jestem ciekawa, jak pachną :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfumy boss mają wyrazisty zapach, ale nie duszący. Bardzo kobiecy i świeży.
      Natomiast Versace są wyraziste, lekko słodkie, nie duszące świeże i bardzo kobiece. :)
      Pozdrawiam, Olivia

      Usuń
  2. Świetne prezenty, uwielbiam tt oraz te perfumy :) Wesołych świąt!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się szczotka TANGLE TEEZER ma bardzo ładny różowy kolorek oprócz tego bardzo podoba mi się też futerko z H&M
    http://roksanablogg.blogspot.com/2015/12/za-co-lubie-swieta_20.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście wolałabym czarną albo złotą, gdyż nie lubię aż tak tego koloru - bo jest bardzo jaskrawy, ale z drugiej strony uważam, że to jeden z najpiękniejszych kolorów jakie ma ta szczotka. :)

      Usuń
  4. polecam szczotkę TT i ten tusz do rzęs :) Mikołaja z takimi perfumami zapraszam do mnie haha :)
    świetne rzeczy :) pozdrawiam i wesołych świąt :)
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po chwili używania wiem, że są swietne i również wszystkim polecam.
      Dziękuję. :)

      Usuń
  5. bardzo ładne hugo bossy tyle że w oryginale pachną lepiej XDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, ale mi te odpowiadają i nie narzekam z tego powodu. :)

      Usuń

Cześć, jeśli właśnie miałeś zostawić komentarz to jest mi niezmiernie miło. Mam nadzieję, że wszystko się podobało.
Pozdrawiam, DalilaOlivia