#112 My Way

by - 6/07/2016


Witajcie kochani. Coraz bliżej końca roku przez co na koniec mam bardzo dużo pracy, żeby wszystko ładnie sobie wyciągnąć. Do tego dochodzą mi również egzaminy zawodowe na koniec 3 klasy i to wszystko odbija się na braku czasu. Dziś jednak przychodzę do Was ze stylizacją odpowiednią na teraźniejszą pogodę. Głównym elementem jest tu długa spódnica, która moim zdaniem jest świetnym dodatkiem. (Skórzany sznurek to dodatek ode mnie). Ja w tej stylizacji czułam się świetnie - kapelusz, okrągłe okulary to coś co kocham. :) A jak Wam się podoba?















Top - Bershka  / Spódnica- DIY / Naszyjnik, Kapelusz, Okulary - H&M / Sandałki - Second Hand

Pozdrawiam, Olivia

Zobacz również

2 komentarze

  1. Cudowne zdjęcia i wszystko bardzo mi się podoba w tej stylizacji! Całość wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć, jeśli właśnie miałeś zostawić komentarz to jest mi niezmiernie miło. Mam nadzieję, że wszystko się podobało.
Pozdrawiam, DalilaOlivia