#113 Let's go bananas

by - 7/01/2016


Witajcie kochani. Trochę po długiej przerwie ale mam nadzieję, że mi wybaczycie. Aktualnie jeśli ktoś śledzi mój fanpage bądź snapchata ->> ooliwkowoo. To dobrze wie, że wyjechałam do Anglii i tu spędzam pierwsze tygodnie wakacji. Jestem tu już cały tydzień, moja walizka powiększyła swoją zawartość już o pare nowych rzeczy - ale o tym w osobnym poście - i teraz będę miała czas na zrobienie dla Was nie jednej sesji. :) Dzisiejszy post jest prawie w 100% złożony z nowości. Mam nadzieję, że całość Wam się spodoba.. A no i jeszcze jedno, za obiektywem stał mój kochany kuzyn, któremu dziękuję za poświęcenie jakiego dokonał bo to dzięki niemu te zdjęcia wyszły tak super. :) Zapraszam do obejrzenia. :)













Narzutka - secondhand (newlook) / Bluzka, Szorty - Vinted / Sandałki -TK MAXX

Pozdrawiam, Olivia

Zobacz również

6 komentarze

  1. Brawa dla kuzyna! Wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, zazdroszczę ci takich wakacji, sama planuje się wybrać do Londynu :)

    zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Moim miejscem docelowym nie jest Londyn, ale jeśli masz takie plany to leć i się nie zastanawiaj. :)

      Usuń
  3. Świetnie dobranie stylizacji do miejsca ^^ Wszystko idealne!

    OdpowiedzUsuń

Cześć, jeśli właśnie miałeś zostawić komentarz to jest mi niezmiernie miło. Mam nadzieję, że wszystko się podobało.
Pozdrawiam, DalilaOlivia