#5 strong / old

by - 5/30/2013


Przepraszam za chwilową nieobecność, jednak dziś zapowiada się kolejna dawka wrażeń. 
W końcu pogoda się poprawiła i mogłam wybrać się na spacer wraz ze zdjęciami. Miejsce jakie wybrałam ma swoją historię, a Ci którzy śledzą mojego bloga od dawna pamiętać mogą dawniejsze sesje właśnie tam. Dziś w stylizacji skupiłam się na minimalistycznym ale wyrazistym połączeniu ubrań i kolorów. 


































sukienka - H&M <- moja ostatnia zdobycz <3 / kamizelka - Terranova / workery - New Yorker / Bransoletka - Croop <- ostatni prezent od mamy <3

xoxo
Lila

Zobacz również

15 komentarze

  1. Zdjęcie nad zdjęciem "To miejsce to ściema" jest cudowne *.*
    Oczywiście wszystkie są również ładne, a sukienka piękna :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* to było pierwsze zdjęcie z całej sesji :)

      Usuń
  2. widzę, że sesja owocna była- tylee zdjęć :)
    Połączenie bardzo mi się podoba- uwielbiam "lekkie" sukienki + "ciężkie" buciory :) Nic dodać, nic ująć- OBY TAK DALEJ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem była bardzo owocna. wiele zdjęć tak naprawdę nie jest umieszczonych.. :)
      i dziękuję za takie miłe słowa. :)

      Usuń
  3. śliczne zdjęcia :)
    kocham taki styl ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz rewelacyjnie ♥
    Ja tymczasem chciałabym zaprosić Cię na swój konkurs...
    Do wygrania modne,zwiewne i wiosenne ciuszki KLIK ♥ Buziaki: )

    OdpowiedzUsuń
  5. To miejsce to ściema ^^ .. Ale do zdjęć idealne ; ) !
    Stylizacja śliczna * u *

    OdpowiedzUsuń
  6. wow!genialna stylizacja,super mi się podoba takie połączenie czerni z yeansową kamizelką<3

    OBSERWUJĘ CIĘ! Jeśli również mnie zaobserwujesz będzie mi baardzo miło!:)
    Zapraszam do mnie,nowa notka;
    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super miejsca i stylizacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, nominowałam Cię do LIEBSTER BLOG AWARD! :)

    Więcej informacji znajdziesz u mnie: http://elliemaries.blogspot.com/2013/06/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ładnie *-* Niby niewiele kombinowania a tak ładnie wyszło*.*

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia i cudowna kamizelka *_*

    wpadnij do mnie, może ci sie spodoba i zaobserwujesz :3

    OdpowiedzUsuń

Cześć, jeśli właśnie miałeś zostawić komentarz to jest mi niezmiernie miło. Mam nadzieję, że wszystko się podobało.
Pozdrawiam, DalilaOlivia