Lato w Rimini

by - 5/14/2013


Ponieważ obiecałam, że co dwa dni najrzadziej pojawiać się będą posty, a nie przygotowałam żadnych zdjęć stwierdziłam, że napiszę artykuł, który mam nadzieję, przypadnie Wam do gustu. :)

W małym urokliwym miasteczku Rimini we Włoszech odbył się pokaz na sezon letni (kostiumy kąpielowe) znanej marki Calzedonia wybór Rimini jako miejsca pokazu nie był przypadkowy. Miasteczko od dawna jest synonimem wakacyjnej zabawy. Cała uroczystość: "przywołała wspomnienia lata, zmysłowości i wakacyjnej miłości" - wypowiada się jeden z redaktorów Glamour.  .Modelki zaprezentowały stylizacje rodem z włoskiej Riviery, przechodząc od krojów lat 30., przez stroje retro z lat 60., aż po współczesne.    Naszymymi reprezentantami na evencie były szafiarki: Julia Kuczyńska, Jessica Mercedes, Kasia Gorol oraz Mikołaj Komar. Natomiast gwiazdami całej uroczystości były: Sarah Jessica Parker, Poppy Delavinge oraz Ke$ha, która była gwiazdą wieczoru. Pełen urok, zabawa i wspaniała uprzejmość włochów, uczyniłam ten event spektakularnym wydarzeniem. :) Niżej możecie zobaczyć co w tym roku będzie się nosić. :)














Czy Wy kochani macie już swój kostium? Czy może wybieracie się na poszukiwania tego wymarzonego??
Jeśli chodzi o mnie kupiłam sobie rok temu kostium w azteckie wzory. Nadal mi się podoba, jednak chyba muszę wybrać się po kolejny, by trochę wzbogacić moją szafę. :)

xoxo
Lila

Zobacz również

2 komentarze

  1. Ja mam z F&F ale planuję sobie kupić miętowy zestaw ;D
    http://my-colorful-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam :) ale chyba również wybiorę się po kolejny :)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć, jeśli właśnie miałeś zostawić komentarz to jest mi niezmiernie miło. Mam nadzieję, że wszystko się podobało.
Pozdrawiam, DalilaOlivia