#4 Blue sky

by - 5/17/2013


Wczoraj post się nie pojawił, jednak dziś wstawiam wyczekiwaną przeze mnie sesje. Myślę, że całość jest warta uwagi. Jeśli chodzi o zdjęcia to się w nich zakochałam. Połączenie czerni, bieli, granatu i kolorów przejściowych na koszulce idealnie się zgrały. Jeśli chodzi o detale to charakteru dodały charakterystycznie wycięta koszulka, kapelusz i porwane rajstopy.  Na spacer w tak piękną pogodę gdy słońce świeci a niebo jest niebieskie był samą przyjemnością. Wybrałam oversizową wersje stylizacji. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :*

























Koszulka (new in my wardrobe) - Stradivarius / trampki - Converse 

xoxo
Lila

Zobacz również

11 komentarze

  1. moim zdaniem lepiej byłoby bez rajstop ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rockowy outfit ! To lubię !
    http://my-colorful-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. góra tak - dół nie. Już po raz kolejny mam takie spostrzeżenia ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz, ale wydaję mi się, że rajstopy psują trochę ten efekt :) ale to tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę przyznać że bardzo fajnie wyglądasz. Zanim zobaczyłam zdjęcia, przeczytałam opis stylizacji i bałam się że podarte rajstopy mogą nie wspólgrać. A tu proszę! właśnie one dopełniły cały look. brawo!

    zapraszam do siebie
    bulldogssnore.blogspot.com

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. byś przynajmniej wyczyściła te trampki do zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie podoba mi się ta stylizacja ! ;3

    OdpowiedzUsuń

Cześć, jeśli właśnie miałeś zostawić komentarz to jest mi niezmiernie miło. Mam nadzieję, że wszystko się podobało.
Pozdrawiam, DalilaOlivia