#66 I'm so happy

by - 12/06/2014



W życiu trzeba być pozytywnie nastawionym, ale to chyba wie każdy z nas. W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam się trochę z tej zakręconej strony. Kiedy uśmiech na mojej twarzy widnieje cały czas, a świat nabiera to całkiem nowych kolorów. Stylizacja to połączenie z pokręceniem. Jednak uważam, że całość połączyła się ze sobą idealnie i nabrało to całkiem ciekawego nowego charakteru. Z resztą zapraszam do obejrzenia zdjęć i liczę, że zostawicie coś po sobie. :)


Jak widzicie umieściłam gifa, i to nie jednego. Myślę, że szczególnie w takich pozytywnych postach to idealnie się wpasowuję.
  A co Wy myślicie o wstawianiu gifów? :)


























Płaszczyk, legginsy - h&m / Kolczyki, worek - sklepik w Gdyni / Słuchawki - Sony / buty emu - pepco / koszulka - second hand

Pozdrawiam, Olivia

Zobacz również

7 komentarze

  1. Twoje zdjęcia są piękne, a gify to wspaniały pomysł ;) jesteś bardzo oryginalna, podoba mi się Twój blog ;) Dodaje do obserwowanych, i liczę na rewanż ;)
    Zapraszam na nowy post- pierścionki DIY
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Gify są super :)

    our-womenly-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne animacje oraz zdjęcia !

    http://turystyka11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne zdjęcia i tekst, rzeczywiście zakręcona ta twoja strona.

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjawiskowa :-)

    OdpowiedzUsuń

Cześć, jeśli właśnie miałeś zostawić komentarz to jest mi niezmiernie miło. Mam nadzieję, że wszystko się podobało.
Pozdrawiam, DalilaOlivia