#68 Old town

by - 12/20/2014


Uwielbiam kapelusze! To taka moja miłość. Mogłabym je nosić do każdej stylizacji i byłabym szczęśliwa i uważałabym że pasuje. haha Dziś w poście stylizacja w takim stylu jakim lubię, czyli mocna i konkretna. Ciekawym elementem jest przede wszystkim koszulka, którą pożyczył mi ją kolega, bo jak tylko ją zobaczyłam to się w niej zakochałam. :) Zobaczcie zdjęcia i piszcie jak Wam się podoba. :) (mam nadzieję, że to ostatni raz, ale przepraszam Was za jakoś zdjęć, bo robione były przy złym świetle i troszkę wyszły piksele, ale mam nadzieję, że nie są aż takie najgorsze) :)









Kapelusz, Spodnie - H&M / Kurtka, Koszulka - Second Hand / Buty - klik

Pozdrawiam, Olivia

Zobacz również

9 komentarze

  1. również uwielbiam kapelusze!
    a spodnie są rewelacyjne ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dziwię się że kapelusze to twoja miłość! Wyglądasz w nich po porstu niesamowicie i tego nie da się zaprzeczyć. Ślicznotka :)

    przestrzen-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest Ci w tym kapeluszu :) Zapraszam na nowy post z wigilii klasowej ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalne świetne zdjęcia :))

    our-womenly-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama chcę taki kapelusz! W ogóle zauważyłam, że na wielu blogach zdjęcia tracą ostatnią na jakości. W sumie nic dziwnego, bo trzeba je mocno przerabiać przy pogodzie, która obecnie jest (zero słońca).
    +Uwielbiam tę muzyczkę w tle! :))

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, cały zestaw bardzo na TAK! :)
    buty świetne.

    OdpowiedzUsuń

Cześć, jeśli właśnie miałeś zostawić komentarz to jest mi niezmiernie miło. Mam nadzieję, że wszystko się podobało.
Pozdrawiam, DalilaOlivia