Maciej Zień kolekcja wiosna-lato 2015

by - 12/03/2014


Co słychać w świecie mody? Jak dobrze nam wiadomo, bo wszyscy czujemy to na własnej skórze zima dopiero wkracza w nasze życie i zaczyna nam doskwierać. Jednak projektantom chyba ten fakt nie przeszkadza i już prezentują nam swoje najnowsze kolekcje, które dostępne będą w sezonie wiosenno-letnim 2015 roku. Dziś chciałabym Wam pokazać jedną z takich kolekcji. Przybliżając nazwisko mam na myśli Zienia.. Macieja Zienia z nową kolekcją "ICONS" wiosna-lato 2015, którą zaprezentował 27 listopada w Zamku Ujazdowskim. Osobiście uważam, że jest ona genialna, co do szczegółu. Połączenie kolorów czerń, biel i złoto wydaje mi się idealne. Wszystkie fasony, ciekawe wycięcia, detale, ciekawe faktury i wzory materiałów ugrzązły mi w sercu i raczej nie zamierzają szybko z niego wyjść.  A jak Wam podobają się jego projekty? :) 


* na pokazie odbył się koncert długo nie słyszanej piosenkarki lat 90-tych. Kasi Kowalskiej, w tym poście możecie posłuchać jednej z jej piosenek. :)

zdjęcia zaczerpnęłam z bloga michalina-wolska

Pozdrawiam, Olivia

Zobacz również

2 komentarze

  1. Ta kolekcja bardzo mi się spodobała. Każdy projekt coś w sobie ma i z chęcią bym go założyła ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam jego projekty, każdy z przyjemnością bym nosiła :)

    http://julakubinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cześć, jeśli właśnie miałeś zostawić komentarz to jest mi niezmiernie miło. Mam nadzieję, że wszystko się podobało.
Pozdrawiam, DalilaOlivia