#123 The last year in school

by - 12/19/2016


Witajcie kochani. Jak wiecie lub nie, jestem w 4 klasie Technikum Odzieżowego, więc jest to mój ostatni rok w tej szkole. Przede mną końcowe egzaminy i matura, a potem stanę przed wyborem: praca czy studia? Po drodze jeszcze studniówka - której nie mogę się doczekać. 


Przez te cztery lata tak wiele zmieniło i wydarzyło się w moim życiu rzeczy o których nigdy bym nie pomyślała...
- konkursy ogólnopolskie, w których dostałam wyróżnienia
- praca na backstage'ch wraz z polskimi projektantami;
- 3 lata w samorządzie szkolnym;
- założenie drużyny harcerskiej, która swoją drogą niedawno (13.12) miała swoje drugie urodziny;
- wiele nowych znajomości
- zmiana gustów, preferencji i stylu, co głównie mogliście zauważyć na blogu;
i wiele wiele innych....


 Ale przede mną jeszcze sporo przygód. Przede wszystkim dużo nauki i ciągły brak czasu na wszystko co nie jest związane ze szkołą. Mam nadzieję, że nie wpłynie to zbytnio na prowadzenie bloga. Szczerze, miałam w swoim życiu taki lekki zastój gdzie myślałam o skończeniu z tym wszystkim, ale to było i minęło - nie potrafiłam sobie wyobrazić siebie bez blogowania, gonienia z aparatem i wyszukiwaniem informacji w internecie, by się w tym wszystkim prawidłowo spełniać. Moda to moja pasja i chyba tak zostanie. Postaram się bynajmniej aby tak było. :) Nie przedłużając już, zapraszam do zobaczenia zdjęć. Buziaki.:*






Bluza - second hand (h&m) / szorty - vinted / zakolanówki - h&m / buty - timberland / zegarek - casio

Pozdrawiam, Olivia

Zobacz również

6 komentarze

  1. świetnie Ci w takim kolorze!
    Podobasz mi się w takiej odsłonie!

    OdpowiedzUsuń
  2. również jestem po technikum, i wybrałam pracę ;) nie żałuję ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, chciałabym jeszcze ten rok też byś w szkole średniej. A tak lo i studia ;D Choć nie powiem, teraz mam więcej możliwości i w końcu nie nudzę się na zajęciach.
    Jeśli masz opcje i wiesz czego chcesz się uczyć spróbuj połączyć studia z pracą: studiuj i w międzyczasie łap praktyki, jakieś drobne prace weekendowe... Wydaje mi się, że takie połączenie teorii z praktyką daje najlepsze rezultaty :D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję tylu sukcesów!
    świetne szorty <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, a ja na studiach przed pierwszą sesją... porażka. :/
    Gratuluje i zazdroszczę tylu sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uuu praca z projektantami zazdroszczę ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń

Cześć, jeśli właśnie miałeś zostawić komentarz to jest mi niezmiernie miło. Mam nadzieję, że wszystko się podobało.
Pozdrawiam, DalilaOlivia