Propozycja na sylwestra - czyli co założyć, aby zabłysnąć wśród znajomych?

by - 12/12/2016


Kobiety w okresie końcowo rocznym jak zwykle zadają sobie jedno i to samo pytanie - co założę w sylwestra? Każda z nas lubi zabłysnąć, wyróżnić się w tłumie i zawsze staramy się wyglądać jak najlepiej. Często mężczyźni nie rozumieją naszej obsesji na tym punkcie i uważają, że wariujemy. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że brakuje nam czasu na spacer po galerii w poszukiwaniu tej jedynej wymarzonej kreacji. Przejrzałam dla Was parę stron sklepów stacjonarnych by pomóc Wam w poszukiwaniach. :)


⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇

LEWA: klik / PRAWA: klik


LEWA:klik / PRAWA:klik


LEWA:klik / PRAWA:klik


LEWA:klik / PRAWA:klik


LEWA: klik / PRAWA: klik


LEWA: klik / PRAWA: klik


LEWA: klik / PRAWA: klik

Piszcie czy chcielibyście więcej takich postów i jeśli tak, to na jaki temat. :)
Pozdrawiam, Olivia

Zobacz również

20 komentarze

  1. Ja nie wariuję w temacie sylwestra. Nie zastanawiam się nad wyborem kreacji a już na pewno nie kupuję nic specjalnie na ta okazję :D mam dużo sukienek i co roku ubieram inną :D z podanych podoba mi się sukienka z długim rękawem i cekinami, reszta nie bardzo jest w moim stylu :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulala ciekawa ta sukienka z kokarda na piersiach, lubię takie unikalne fasony - to właśnie one pozwalają nam się wyróżnić 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor srebrny to zdecydowanie kolor tegorocznego sylwestra . Kokarda świetny pomysł http://indiesan.blogspot.com/2016/12/new-silver-cut-crease-make-up.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. super propozycje, teraz w sylwestra modne są brokat, cekiny i metaliczny połysk, po prostu by błyszczeć :)

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie te cekinowe sukienki są prześliczne!

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już kupiłam sukienkę na Sylwestra :) ciekawe te propozycje i różnorodne, każdy znajdzie coś dla siebie :)
    magdazarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się sukienka z dzianiny i tiulu. rzecz w tym, że chyba jestem jeszcze za młoda, by spędzać Sylwester poza domem, więc zostaję w moim pokoju :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Awesome outlet love your outfits :)
    REGARDS
    walkindiscount.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przyznać że dawno tak sukienki nie robiły na mnie wrażenia :)
    Mega!
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te świecące są mega!! Bardzo fajnie prowadzisz blog :) Obserwuję. Wpadnij do mnie!
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja szukam właśnie cekinowej i świecącej kreacji :)

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w tym roku chce postawić na srebrną albo złotą kreacje *.*

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne propozycje. Ja w tym roku postawię na jakieś błyszczące rzeczy, być może ze srebrną nitką.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe propozycje :)


    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Really nice :) Amazing total look
    I love so much this your looking :)
    Regards
    Shopafford.com

    OdpowiedzUsuń
  16. całkiem ciekawe te sukienki :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć, jeśli właśnie miałeś zostawić komentarz to jest mi niezmiernie miło. Mam nadzieję, że wszystko się podobało.
Pozdrawiam, DalilaOlivia