Przeszłość to dziś - Style w ubiorze współczesnym

by - 9/27/2016


Witajcie kochani. Ostatnio w szkole miałam za zadanie stworzenie prezentacji opisującą style w ubiorze współczesnym. Ucieszyłam się, "tak, lata pracy na blogu nie poszły na marne" haha, żart. Pokaże Wam dziś cząstkę tego co uczymy się w szkole. Fajną rzeczą jest to, że ten post nauczy Was, tak jak mnie świadomości modowej w określaniu rodzaju stylu. W ogólnym podziale wyróżniamy styl: romantyczny, awangardowy, sportowy i klasyczny. Każdy jest inny, a niektóre kryją więcej niż po nazwie możemy się domyślać.  Niżej poznacie każdy z nich. A jeśli klikniecie w moje stylizacje przeniesie Was do danego postu oraz niżej znajdziecie do nich linki. Przygotowałam dla Was zestawienia jako przykład takiego zestawu (do czego użyłam świetnego serwisu POLYVORE), oraz zdjęcia wybrałam z poprzednich postów. Mam nadzieję, że post się Wam spodoba. Piszcie komentarze, czy chcielibyście więcej takich rzeczy. 





















Pozdrawiam, Olivia

Zobacz również

10 komentarze

  1. Mój ulubiony styl to klasyczny :)

    www.simplylife.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ja stawiam na klasykę, uwielbiam koszule i dużo nie eksperymentuje ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Styl klasyczny i sportowy najbardziej do mnie przemawiają. Bardzo pomysłowy i oryginalny post. :)
    lifejulczistyle.blogspot.com/2016/10/motywacja-umysy.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny pomysł na posta i świetne stylizacje! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny post, widać, że włożyłaś w niego wiele pracy, bo grafika prezentuje się cudnie!

    OdpowiedzUsuń

Cześć, jeśli właśnie miałeś zostawić komentarz to jest mi niezmiernie miło. Mam nadzieję, że wszystko się podobało.
Pozdrawiam, DalilaOlivia